Ik ben lid sinds ca 1990
In die tijd was de naam van de ondernemers vereniging Loosdrecht nog OKL
“Ondernemers Kring Loosdrecht” De voorzitter was toen de bekende Ben Koers.(Jos Gieskes was destijds nog burgemeester).
In mijn tijd als directeur van de ABN AMRO kantoor Loosdrecht was ik 6 jaar penningmeester en 6 jaar voorzitter (als opvolger van Dick Stobbe)
Het soort onderneming is een adviesbureau in financiële diensten voor ondernemers en particulieren.
Mijn keus om zelfstandig ondernemer te worden kwam doordat ik na 38 dienstjaren bij ABN AMRO in diverse functies, waarvan de laatste 13 jaar als kantoordirecteur van kantoor Loosdrecht gevestigd aan de Nootweg gebruik heb gemaakt van een vertrekregeling bij de bank wegens een reorganisatie ronde. Ik was toen 56 jaar oud en veel te jong om niets te doen en besloot om verder te gaan als zelfstandig adviseur.
Door de reorganisaties bij diverse grootbanken en sluiting kantoren waren veel cliënten ontevreden over de service van hun bank.
Door mijn bekendheid en vakkennis in deze regio vroegen diverse mensen ook niet cliënten om hun belangen te behartigen, zowel zakelijk als particulier en om op te treden als hun intermediair bij hun bank.
Mijn werkzaamheden zijn b.v. het begeleiden van starters, het schrijven en bespreken van kredietaanvragen en de haalbaarheid bepalen, het onderbrengen van creditgelden, het bijhouden en doen van administraties, bewind voering, de functie van executeur testamentair , afwikkeling nalatenschappen, onderhandse lening overeenkomsten maken tussen partijen, belastingaangiften maken voor particulieren, bemiddeling aan/verkoop onroerende zaken. “kortweg gezegd, alles wat met “geld” te maken heeft.
Een vraag aan mij was, wat is de ideale cliënt.
In mijn beleving bestaat die niet. De basis is vertrouwen tussen partijen, zeer belangrijk in deze branche. Mijn opdrachten komen veelal voort uit mond op mond reclame, daarnaast loopt de relatie vaak door van (groot)ouders naar kinderen.
Gezien mijn huidige leeftijd ben ik selectief met het aannemen van nieuwe cliënten
Een belangrijk criterium is dat er een toegevoegde waarde moet zijn voor beide partijen.
Ik ben geen lid van andere regionale bedrijfsverenigingen.
Ik ben destijds lid geworden om dat dit passend was gezien mijn functie als directeur van de ABN AMRO in Loosdrecht, Ook nadat ik zelfstandig ondernemer werd ben ik gewoon lid gebleven.
Mijn doelstelling is niet specifiek om uit mijn lidmaatschap voordeel te halen, wel belangrijk is om contacten te houden met andere ondernemers om wat er gebeurt en leeft in de regio.
Mijn bijdrage aan de vereniging heb ik in de loop der jaren al geleverd, zoals gezegd 12 jaar
bestuursfuncties bij de OKL
Met betrekking tot leden, deze kunnen altijd bellen voor een oriënterend gesprek.
Bestuursfuncties ambieer ik derhalve niet meer, maar ik probeer wel altijd ondernemers enthousiast te maken om lid te worden van de vereniging.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Hans Vol van Adviesbureau H.J. Vol
Natuur in en om de Horstermeerpolder’ en ‘Natuurontwikkeling Horstermeerpolder Grondwaterberekeningen’ van Royal Haskoning DHV.
Dit rapport vormt de basis van het inrichtingsplan voor het zuidelijk deel van de Horstermeerpolder.
Wie vind jij het meest vooruitstrevend familiebedrijf van Wijdemeren?
Nomineer vóór zaterdag 6 juli!
Vorig jaar was het thema van de eerste verkiezing: de startende ondernemer. De winnaar was: Mats Smit van Smit’s Delicious. Dit jaar is het thema: het familiebedrijf. De thema’s zijn tot 2022 vastgesteld, zo krijgen alle bedrijven een kans om mee te doen. Wethouder Jan Klink: “Wijdemeren is trots op haar ondernemers en de rol die zij in de dorpen spelen. Met deze ondernemersverkiezing willen we onze waardering laten blijken, maar hen ook stimuleren, inspireren en verbinden.”
Wat voor soort onderneming heb je en waarom heb jij gekozen voor het ondernemerschap?
Een accountantskantoor met 2 medewerkers. Ondernemen heb ik van huis uit mee gekregen. Mijn vader was makelaar en projectontwikkelaar. Daarvan heb ik de mooie kanten en de problemen gezien. Ik ben zelf ook geïnteresseerd in wat de bouw brengt, maar het omgaan met de cijfers ging mij beter af. Mijn vader zei: “als ik had kunnen ondernemen met de cijfermatige kennis die jij nu hebt, was er veel minder financieel risico geweest”. Dat is wat ik vandaag de dag aan het doen ben. Door snellere verwerking van de gegevens zijn we in staat om samen met de ondernemer toekomstige beslissingen te maken. De accountant zou de controllers functie van de ondernemer moeten vervullen, niet de geschiedschrijver die maanden of een jaar na dato komt melden wat het resultaat is geweest.
Wat is je ideale klant en wanneer mogen mensen contact opnemen?
Mijn ideale klant wil meer inzicht in zijn bedrijf, werkt in en aan zijn bedrijf en heeft groei van het bedrijf voor ogen. Doelen stellen. Wij zijn in staat om dat met inzicht in de cijfers te begeleiden, om bij te dragen aan dit doel/succes.
Ben je lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Nee niet bij bedrijfsverenigingen. Wel ben ik penningmeester bij Stichting SLOEP, betrokken bij de IJLP Loosdrecht
Waarom ben je lid geworden en wat verwacht je eruit te halen?
Mijn kantoor is gevestigd in Bilthoven, ik woon in Kortenhoef, ben opgegroeid in Loosdrecht. Ik denk dat velen mij wel eens gezien hebben, maar geen idee hebben waar ik mij overdag mee bezig houd. Wij hebben de laatste twee jaar een transformatie ondergaan op kantoor, waardoor wij meer kunnen betekenen voor onze klanten of toekomstige klanten. Als ik dit niet verklap, blijft het idee waar het is en kan niemand er gebruik van maken.
Wat heb je te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren?
Gratis Quick scan van de onderneming met behulp van het Management Kompas Systeem. Hiermee krijgt de ondernemer een indicatie van de financiële prestaties van de onderneming en waar er (financiële) verbeteringen te behalen zijn.
Ambieer je een functie in de vereniging Ondernemend Wijdemeren? Niet op korte termijn?
Ik wil de vereniging eerst wat verkennen. Wellicht in de toekomst.
Zou je relaties willen uitnodigen om eens een bijeenkomst bij te wonen?
Ik weet niet of mijn kantoorlocatie groot genoeg is, bij mij thuis zou het wellicht ook kunnen in de tuin. Maar ik ben niet bang voor bezoek en gezelligheid, dus in overleg kan alles.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Jan Vis van Accofis Accountants en Belastingadviseurs
Wat voor soort onderneming heb je en waarom heb jij gekozen voor het ondernemerschap?
Ik heb me gespecialiseerd in duurzame gebiedsontwikkeling. Of het nu gaat om verduurzaming van bedrijventerreinen, circulaire economie, transities in de energiesector, woonsector, zorgsector of financiële sector. Samen met ondernemers, overheden en andere organisaties de regio verduurzamen. Het kan zo veel slimmer en goedkoper als we het samen doen.
Ik heb dit werk een aantal jaren vanuit de netbeheerder Alliander mogen doen en met mooie resultaten. Door een koerswijziging in 2017 ging Alliander steeds minder investeren in innovaties zoals duurzame gebiedsontwikkeling. Ik kwam voor de keuze te staan om hiermee te stoppen of dit prachtige werk vanuit een andere positie voort te zetten. Begin 2018 ben ik daarom Create Connected Value gestart en kan daarmee dit werk met veel plezier blijven doen.
Wat is je ideale klant en wanneer mogen mensen contact opnemen?
De laatste jaren zien bedrijven, overheden en andere organisaties steeds meer de noodzaak voor ingrijpende veranderingen. Dit kan ingegeven zijn vanuit de wens om te veranderen of vanuit wet- en regelgeving rondom circulaire economie, van het aardgas af moeten, verduurzaming van woningen en bedrijven of druk vanuit maatschappelijke ontwikkelingen. Door verschillende thema’s en organisaties aan elkaar te verbinden ontstaan er zoveel mogelijkheden om meer economische en maatschappelijke waarde te creëren.
Mijn ideale klant is een bedrijf, overheid of andere regionale organisatie die zich voor een dergelijke verandering in wil of moet zetten en zich afvraagt of het slimmer kan. En vaak kan het slimmer. Mijn slogan is niet voor niets “Van individuele kosten naar collectieve waarde”
Ben je lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Nog niet.
Waarom ben je lid geworden en wat verwacht je eruit te halen?
Ik ben lid geworden omdat ik graag leuke mensen ontmoet. Als startend ondernemer hoop ik een veel ideeën en inspiratie op te doen via de andere collega ondernemers.
En toen ik op de site las dat er ook nog een jaarlijkse Haringparty is was de keuze snel gemaakt!!
Wat heb je te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren.
Een gulle lach en veel enthousiasme.
Misschien kan ik met mijn jarenlange ervaring met duurzame gebiedsontwikkeling en de rol van de ondernemers daarin ook een stukje inspiratie brengen. En in de afgelopen jaren heb ik in andere regio’s producten en aanpakken helpen ontwikkelen die heel bruikbaar en rendabel zijn voor individuele ondernemers. Dit is misschien in Wijdemeren en omgeving ook mogelijk.
Ambieer je een functie in de vereniging Ondernemend Wijdemeren?
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet. Het enthousiasme van Ramona en Gert tijdens onze eerste kennismaking was wel heel aanstekelijk.
Zou je relaties willen uitnodigen om eens een bijeenkomst bij te wonen?
Ja hoor.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Jos de Bruin van Create Connected Value
Sinds wanneer ben je lid?
wij zijn lid geworden sinds Januari 2019.
Wat voor soort onderneming heb je en waarom heb jij gekozen voor het ondernemerschap? Wij hebben een restaurant gelegen te Ankeveen. Allebei hadden wij de ambitie om iets voor ons zelf te beginnen, om te laten zien hoe onze visie op de horeca is.
Wat is je ideale klant en wanneer mogen mensen contact opnemen?
voor ons is de Ideale gast iemand die tevreden naar huis gaat. Zich heeft laten verrassen door ons. Zij kunnen op elk moment van de dag contact met ons opnemen, behalve op dinsdag en woensdag.
Ben je lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Nee, wij zijn alleen lid van Ondernemend Wijdemeren,
Waarom ben je lid geworden en wat verwacht je eruit te halen?
Het is altijd fijn om ondernemers uit de buurt te spreken, kijken wat de ervaringen zijn van mede-ondernemers. Zowel op je eigen vakgebied als op dat van een ander.
Wat heb je te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren.
Nog in te vullen met ledenvoorledenactie.
Ambieer je een functie in de vereniging Ondernemend Wijdemeren?
Voorlopig niet, dit omdat wij nog in het eerste jaar van onze onderneming zitten.
Zou je relaties willen uitnodigen om eens een bijeenkomst bij te wonen? Zeker.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Thom Klarenbeek van Restaurant 1244
Ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Jeanette Vis-Meijer ik ben een praktisch, energieke en sportieve vrouw. Zo’n 15 jaar geleden door de groei van het Accountantskantoor Accofis van mijn man ben ik, na het behalen van de benodigde papieren, in de loonadministratie terecht gekomen. Wij hebben de bedrijven hiervoor gesplitst in een Accountantskantoor en Loonadministratiekantoor.
Sinds januari 2005 ben ik eigenaar van Adfis Administratiekantoor Vof. Wij verzorgen voor de klanten van het Accountantskantoor Accofis en onze eigen klanten de Loonadministratie en adviseren in Arbeidsrecht, Ziekteverzuim en HR.. Samen met de klanten willen wij zorgen voor een correcte loonadministratie en hier alle ontwikkelingen in volgen.
Wij zijn hiervoor overgestapt in 2017 naar een volledige online omgeving om zo efficiënt mogelijk de Salarisadministratie en HR te verzorgen. Hierin kan de klant zelf een gedeelte doen of ik kan het geheel verzorgen, allerlei varianten zijn hierin mogelijk.
Hoe de Online omgeving precies werkt kan ik u eenvoudig uitleggen aan de hand van deze bijgesloten video tutorial
Mocht u kennis willen maken of interesse hebben, neem dan geheel vrijblijvend contact op met: Jeanette.vis@adfis.net
Door de vriendschap met Arjanne Bosch ben ik afgelopen juli 2018 lid geworden van Ondernemend Wijdemeren, de reden van mijn lidmaatschap is dat ondanks al die jaren dat ik/wij al bestaan we ons inziens in de regio weinig bekendheid hebben. Mogelijk kunnen wij iets voor iemand betekenen op welk gebied dan ook.
Ik ben verder geen lid van andere ondernemersverenigingen, maar door mijn opleiding docente Lichamelijk Opvoeding ben ik al ruim 20 jaar Docente L.O. voor de basisschool eerst in Loosdrechts nu 2 dagdelen in de week in Kortenhoef en actief binnen de hockeywereld, trainer/ coach en opleider voor de KNHB. Deze afwisseling tussen het lesgeven / instructie geven en het kantoor werk zorgt er voor mij voor dat ik elke dag zin heb om aan mijn dag te beginnen.
Ik ambieer nog geen functie binnen de vereniging, maar mochten er hand – en spandiensten noodzakelijk zijn help ik graag mee.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Jeanette Vis-Meijer van Accountantskantoor Accofis
Sinds wanneer ben je lid?
Unit 14 Beveiliging is sinds kort lid (2019) van Ondernemend Wijdemeren. In het verleden heb ik zelf persoonlijk kennis kunnen maken met OW, want ruim 2 jaar geleden was Gooiland Beveiliging gastheer voor de reguliere bijeenkomst. Ik heb toen met eigen ogen kunnen zien wat een leuke betrokken groep ondernemers er lid zijn van OW. De meeste ondernemers ken ik zakelijk (uit de tijd dat ik werkzaam was voor Gooiland Beveiliging), dan wel vanuit privé tijd, want ik ben zelf woonachtig in Kortenhoef.
Wat voor soort onderneming heb je en waarom heb jij gekozen voor het ondernemerschap?
In de beveiliging ben ik groot geworden. Als broekie heb ik mijn “vlieguren” gemaakt als mobiel surveillant, object beveiliger en horeca portier. Ik weet dus hoe het er op de werkvloer aan toe gaat en hoe zwaar nachtdiensten soms kunnen zijn. Later heb ik het geleerde in de praktijk kunnen brengen op kantoor als operationeel manager bij Gooiland Beveiliging, hier was ik het eerste aanspreekpunt voor klanten en ook medewerkers. Ook via Regionaal Beveiliging, dochter organisatie van Gooiland Beveiliging, zorgde ik, samen met mijn team, dat de lokale evenementen plezierig verliepen.
In januari 2017 heeft Securitas Beveiliging de organisatie Gooiland Beveiliging overgenomen, waarbij ik zomer 2017 werd gevraagd de regio Arnhem, Ede en Nijmegen weer goed op de kaart te krijgen. Dit is goed gelukt, maar hoe mooi de organisatie Securitas ook is, ik miste het werken in een kleine organisatie (de korte lijnen: samen met de collega’s van de werkvloer een uitdaging aangaan, het probleem aanpakken en niet eerder naar huis gaan voordat er een oplossing is; u vraagt en wij draaien en dat kan snel).
Toen ik hoorde dat Frank Petterson graag een stapje terug wilde doen, greep ik deze kans met beide handen aan. Frank blijft verbonden aan de organisatie Unit 14 Beveiliging, maar treedt af als directie. Met de kennis van het district en bijbehorende klanten van Frank verwacht ik met mijn kennis en ervaring Unit 14 Beveiliging nog beter op de kaart te kunnen zetten. Helemaal nu er ook een tweede vestiging van Unit 14 Beveiliging in Hilversum zit. We hebben dan dus een vestiging in Bunschoten-Spakenburg en in Hilversum, een ideale positie om regio Eemland en het Gooi veiliger te kunnen maken.
Wat is je ideale klant en wanneer mogen mensen contact opnemen?
Zowel zakelijke klanten (het bedrijfsleven) als de particuliere markt kunnen wij goed bedienen. Voor het bedrijfsleven kan gedacht worden aan het dagelijks openen van het kantoorpand (alarm eraf, deur van het slot, lichten en verwarming aan) en ’s avonds weer sluiten, maar er kan ook worden gedacht aan een bezetting van de receptie door een beveiliger (security host) totdat uw receptie bemand is (voor of na de reguliere kantoortijden). Voor de zakelijke en particuliere klanten kan gedacht worden aan opvolgen van alarmmeldingen, verzorgen van beveiliging bij evenementen, partijen, feestjes, begrafenissen.
Ben je lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Ik ben lid van OVHilversum Zuid West en diverse clubs in Bunschoten-Spakenburg, afspraken met andere clubs in het Gooi staan geplant.
Waarom ben je lid geworden en wat verwacht je eruit te halen?
In de tijd van Gooiland Beveiliging heeft dit netwerk grote betrokkenheid getoond. De deelnemers helpen elkaar op alle fronten en ik verwacht ook van hen te leren.
Daarnaast hoop ik natuurlijk, net als iedereen, ook door middel van dit netwerk een duurzame omzet groei te kunnen realiseren.
Wat heb je te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren.
Daar waar een andere organisatie dit jaar zijn tarieven verhoogt, gaan wij ze verlagen. We geloven in de formule dat vele kleintjes een grote maakt.
Een abonnement alarmopvolging kost bij Unit 14 met ingang van 2019 € 250,00 per jaar. Voor een alarmopvolging op locatie rekenen wij € 45 per keer (prijzen excl.BTW). En te vinden op www.unit14.nl
Speciaal voor de leden van OW zullen wij in het jaar 2019 eenmalig 20% korting op het jaarabonnement geven.
Ambieer je een functie in de vereniging Ondernemend Wijdemeren?
Op dit moment zeker niet, daar ik net ingestapt ben bij Unit 14 Beveiliging en ik zoveel plannen heb, die ik graag eerst ten uitvoer wil brengen. Ik zie zoveel kansen …
Zou je relaties willen uitnodigen om eens een bijeenkomst bij te wonen?
Jazeker ik wil graag Paul Bouman van Bouman opleidingen uit willen nodigen voor de aankomende haringparty.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Jan Hagen van Unit 14
Na ruim 8 jaar samengewerkt te hebben met Rosco Catering Utrecht willen wij, Fabian en Mariëtte Broers, graag onze eigen visie en uitstraling kunnen uitdragen onder een nieuwe bedrijfsnaam.
Per 1 februari 2019 gaat het succesvolle cateringbedrijf Rosco Catering Hilversum verder onder de naam:
FAJÉ catering & events
De naam FAJÉ bestaat uit de voorletters van de eigenaren Fabian en Jet.
De persoonlijke service en de hoogwaardigheid van de producten die u van ons gewend bent blijven hetzelfde. Het assortiment is hier en daar aangepast. U kunt het assortiment alvast bekijken op de gloednieuwe website; http://www.fajecatering.nl/
FAJÉ catering & events is gevestigd op de Nieuwe Havenweg 81c in Hilversum. Het telefoonnummer blijft ongewijzigd:
035 – 201 96 29.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mariëtte Broers.
Met vriendelijke groet,
Fabian en Mariëtte Broers.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Persbericht FAJÉ
Geachte heer, mevrouw, Beste partner,
U ontvangt deze nieuwsbrief om u te informeren over de veranderingen die gaan plaatsvinden bij Stichting Toerisme Gooi & Vecht.
Aanleiding voor veranderingen
Stichting iTRovator en stichting Regionaal Bureau voor Toerisme Gooi en Vechtstreek hebben jarenlang de informatie- en gastheerschapfunctie voor de regio Gooi en Vechtstreek uitgevoerd en innovatieve productontwikkelingen gerealiseerd. Vanaf 2016 zijn beide stichtingen onder de naam Toerisme Gooi & Vecht naar buiten getreden en zijn diverse regionale marketingactiviteiten uitgevoerd. In 2017 hebben de bestuurders van de regiogemeenten Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Stichtse Vecht, Weesp en Wijdemeren aan het bestuur van Toerisme Gooi & Vecht opdracht gegeven tot doorontwikkeling van de regionale marketingactiviteiten.
Daarbij is de wens uitgesproken om de organisatie efficiënter in te richten in samenwerking met Regio Gooi en Vechtstreek, over te gaan op één stichting, aansluiting te vinden bij het regionale programma Cultuur & Erfgoed, Recreatie & Toerisme, meer betrokkenheid van de ondernemers te realiseren en een coördinator aan te stellen om de veranderingen door te voeren. Zo ontstaat vanuit de regiogemeenten een daadkrachtige sturing op en uitvoering van regionale marketingactiviteiten, is er meer samenhang in het aanbod van activiteiten en worden synergie- en schaalvoordelen beter benut.
Toerisme Gooi & Vecht
De gemeenten in Gooi en Vechtstreek willen de reputatie van Gooi en Vechtstreek versterken als aantrekkelijke plek om te recreëren en te bezoeken. Door de sturing op de regionale marketingactiviteiten gezamenlijk vorm te geven vanuit (de organisatie) Regio Gooi en Vechtstreek, kan dit worden bereikt. Doel is een krachtige organisatie die de nodige wendbaarheid biedt.
De opdracht aan Milou Aarts, directeur van de stichting, is eind 2018 afgerond. Het bestuur is haar erkentelijk voor de jarenlange inzet om de regio Gooi en Vechtstreek toeristisch-recreatief goed op de kaart te zetten. Zij heeft hiermee een stevige basis gelegd voor toekomstige ontwikkelingen.
Om de nieuwe richting te realiseren, heeft het bestuur besloten om een coördinator voor Toerisme Gooi & Vecht aan te stellen. De coördinator Toerisme Gooi & Vecht voert de opdracht van de gemeenten uit, gaat de relatie met overige stichtingen, ondernemers en lokale marketingorganisaties verder versterken en schakelt gericht expertise in om zo in te spelen op trends en ontwikkelingen. Deze rol als coördinator wordt vanaf september 2018 ingevuld door Mariëtte Zivkovic-Laurenta, sr. beleidsadviseur/coördinator Recreatie & Toerisme bij Regio Gooi en Vechtstreek.
Ook willen de regiogemeenten dat de ondernemers uit de sector meer medezeggenschap krijgen. Het (huidige) bestuur van Toerisme Gooi & Vecht gaat op korte termijn het bestuur versterken met een tweetal ondernemers uit de culturele en de toeristisch-recreatieve sector.
Doel van veranderingen
Door de regionale marketingactiviteiten verder te ontwikkelen, beogen de regiogemeenten de economische aantrekkingskracht en reputatie van Gooi en Vechtstreek als aantrekkelijke plek voor recreanten en toeristen te versterken. Daarnaast is de wens uitgesproken om de activiteiten binnen Toerisme Gooi & Vecht te integreren met het programma van de regiogemeenten. Denk hierbij aan het Erfgoedfestival, het regionale recreatieve routenetwerk, het opzetten van een regionaal deelfietsensysteem etc.
Continuïteit van Toerisme Gooi & Vecht
De werkzaamheden van Toerisme Gooi & Vecht lopen gewoon door. De administratieve overdracht naar de Regio Gooi en Vechtstreek en de organisatorische veranderingen hebben voorlopig prioriteit. Naar verwachting zijn deze werkzaamheden op 1 januari 2019 voltooid en kan de stichting zich vanaf dan volledig richten op de doorontwikkeling van regionale marketingactiviteiten in samenwerking met regiogemeenten en ondernemers.
Uw aanspreekpunt
Uw nieuwe aanspreekpunt is Mariëtte Zivkovic-Laurenta, te bereiken via info@toerismegv.nl.
Milou Aarts (voormalig directeur Toerisme Gooi & Vecht) neemt tot 1 januari 2019 een adviserende rol op zich. In gezamenlijkheid wordt de overdracht gerealiseerd.
Bussum, 18 oktober 2018
Introductie coördinator Toerisme Gooi & Vecht
Mijn naam is Mariëtte Zivkovic-Laurenta. Sinds september 2000 ben ik werkzaam voor Regio Gooi en Vechtstreek (destijds het Gewest Gooi en Vechtstreek), de eerste jaren op Milieuhandhaving, vervolgens op het beleidsveld Economische Zaken (waaronder Recreatie & Toerisme).
In 2010 ben ik nauw betrokken geweest bij de oprichting van stichting iTRovator en in 2011 van het Regionaal Bureau voor Toerisme Gooi en Vechtstreek. Sinds 2016 ben ik aangesteld als senior beleidsadviseur/programmacoördinator op het programma Cultuur & Erfgoed, Recreatie & Toerisme.
Vanaf september 2018 ben ik als coördinator Recreatie & Toerisme werkzaam bij zowel Regio Gooi en Vechtstreek als bij Toerisme Gooi & Vecht (gedetacheerd).
Mijn eerste taak is om de organisatieverandering goed door te voeren. Tegelijkertijd wil ik de relatie met de ondernemers waar mogelijk ook alvast oppakken. Ik hoop u op korte termijn (weer) te ontmoeten.
Filed under:
Comments: Reacties uitgeschakeld voor Nieuwe fase Toerisme Gooi & Vecht