Interview met Fabian Broers / Rosco Catering Hilversum

By GJFdeJong,

In de Brasserie op het prachtige Landgoed Zonnestraal ontvangt Fabian Broers ons om kennis te maken met de heerlijke lunchgerechten en vertelt enthousiast over de vele catering activiteiten op meerdere locaties in Hilversum en omstreken die Rosco catering Hilversum dagelijks verzorgt. Ook krijgen we een stukje geschiedenis mee tijdens de rondleiding naar de verschillende evenementen zalen die via Rosco Catering in het sanatorium te huur zijn.

Sinds wanneer ben je lid?
In september 2015 ben ik lid geworden. Mijn eerste bijeenkomst was bij de Gemeente Wijdemeren, die ik niet alleen mocht verzorgen met de catering maar ook zelf heb bezocht. Ondanks dat ik niet een echte netwerker ben, voelde ik me direct op me gemak en had snel leuke gesprekken met andere ondernemers.
Voldoende redenen voor mij om een lid te worden.

Wat voor soort onderneming heb je en waarom heb jij gekozen voor het ondernemerschap?
Wij hebben een heel divers cateringbedrijf of het nou gaat om luxe diners, openingen, recepties, barbecues of het verzorgen van de dagelijkse lunch. Ook hebben wij bij een aantal opdrachtgevers een bedrijfsrestaurant in het gebouw. Sinds 2 jaar zijn wij ook de troste eigenaar van Brasserie en Congrescentrum Zonnestraal. Op Landgoed Zonnestraal te Hilversum waar we nu zitten, verteld Fabian. Rosco Catering zelf bestaat al 25 jaar in Utrecht (oorspronkelijk uit Maarsen) ik heb daar vroeger zelf altijd gewerkt, en ik ben op mijn 23e gestart in 2010 in ’t Gooi. Samen gaan we het hele land door voor onze opdrachtgevers.
Op dit moment heb ik 13 personeelsleden vast in dienst. Mijn vrouw werk inmiddels ook mee in het bedrijf en begeleid ons personeel en doet de administratie.
In Brasserie Zonnestraal kunnen klanten terecht voor een lekker drankje, lunch en bieden wij veel maatwerk aan. Bijvoorbeeld met onze zaalverhuur; Die wordt gebruikt voor Tv-opnamen, trouwlocatie, zakelijke bijeenkomsten, bedrijfsfeesten, productpresentaties en congressen. bijna alles is mogelijk. De Brasserie is open van maandag-vrijdag van 10:00-17:00 uur en zondag tussen 12:00-17:00 uur. Op zaterdag zijn we alleen geopend voor feestjes.

Wat is je ideale klant?
Klanten die continuïteit bieden, zegt Fabian. De vraag maakt niet uit, voegt hij toe. Wij hebben liever een klant waar we elke dag de catering mogen verzorgen dan dat we ergens 1 keer mogen komen voor een groot feest of opening. Maar gelukkig hebben we de luxe dat we het beide hebben.

Ben je lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Ja ik ben ook lid van BV Hilversum.

Waarom ben je lid geworden en wat verwachten je er uit te halen?
Naast het onderhouden van mijn relaties in Wijdemeren wil ik graag ook nieuwe contacten opdoen en mogelijk mijn klantenkring uitbreiden.

Wat heb je te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren.
Wij bieden onze collega ondernemers graag 10% korting op een evenement of bijeenkomst op Landgoed Zonnestraal. Ook kom ik graag bij u op de koffie om te kijken of wij op het gebied van catering iets voor elkaar kunnen betekenen.

Heb je nog ideeën voor onze vereniging of zijn er zaken die je mist?
Nee, ik vind de diversiteit die jullie bieden aan activiteiten en de gezelligheid belangrijk.

Ambieer je een functie in de vereniging Ondernemend Wijdemeren?
Nee op dit moment niet, ik kom elke dag al tijd te kort.

Zou je relaties willen uitnodigen om eens een bijeenkomst bij te wonen?
Ja zeker, dat zal ik de volgende keer zeker doen!

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Fabian Broers / Rosco Catering Hilversum


Interview met Maeike Woelinga en Joris Klompé / Scheepsrechtadvocaten

By GJFdeJong,

Op een zonnige dinsdagmorgen waren Gert en Ramona te gast bij Scheepsrechtadvocaten.
De heer mr. Joris Klompé en collega mevrouw mr. Maeike Woelinga vertelden vanuit hun prachtige kantoorlocatie aan de Oud Loosdrechtsedijk over hun praktijk Scheepsrechtadvocaten.

Sinds wanneer zijn jullie lid?
Wij zijn afgelopen zomer lid geworden van de vereniging op advies van bestuurslid Jacob van de Meulen, verteld de heer Klompé.

Waar staat Scheepsrechtadvocaten voor en waarom heeft u gekozen voor het ondernemerschap?
Bij Scheepsrecht Advocaten werken in de nautische advocatuur gespecialiseerde advocaten, met specialistische kennis van de (binnen)scheepvaart, de zeilchartervaart en watersportindustrie. Scheepsrecht Advocaten behartigt op professionele en persoonlijke wijze de belangen van cliënten in de beroepsvaart en de watersport, zowel ondernemers als particulieren. Scheepsrecht Advocaten onderhoudt relaties met onder meer Kantoor Binnenvaart, HISWA Vereniging en BBZ.
Scheepsrecht Advocaten is in 2011 opgericht door nautisch advocaat mr. Joris Klompé, nadat hij al meer dan tien jaar in toenemende mate deze ‘natte doelgroep’ had bijgestaan. In 2014 is mr. Maeike Woelinga, afkomstig van brancheorganisatie Hiswa, het kantoor komen versterken.

Wat is jullie ideale klant?
Juist de mix van casus/klant maakt ons werk leuk.

Zijn jullie lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Nee, maar wij zijn partner (supplier) van branchevereniging HISWA Vereniging.

Waarom zijn jullie lid geworden en wat verwachten je er uit te halen?
Wij vinden het een goed initiatief en zoals ik al aangaf heeft het enthousiasme van Jacob van der Meulen de doorslag gegeven!

Wat hebben jullie te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren.
Wij bieden juridische ondersteuning op het gebied van de watersport, bijvoorbeeld bij vergunningen, aan- en verkoop pleziervaartuigen etc., maar ondernemers/particulieren kunnen bij ons ook terecht voor vragen op ander gebied zoals huurrecht en arbeidsrecht e.d.

Heb je nog ideeën voor onze vereniging of zijn er zaken die je mist?
Het aanbod lijkt me voldoende maar het lijkt mij heel erg leuk om eens gastspreker te zijn, aldus heer Klompé.

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Maeike Woelinga en Joris Klompé / Scheepsrechtadvocaten


Interview met Freek Zeldenrijk / Screen4all

By GJFdeJong,

Soms is het tijd voor wat anders, dacht Freek toen hij zijn hobby zag omslaan in een businessmodel. Ondernemer Freek Zeldenrijk die naast het maken van de beste gehaktballen van ’t Gooi en omstreken nog een bedrijf is gestart met zijn goede vriend Maarten van de Bunt. Onder het genot van een heerlijk balletje vertelt Freek over hun concept Screen4all.

Sinds wanneer ben is Screen4all lid geworden van Ondernemend Wijdemeren?
Wij zijn vorig jaar lid geworden, vertelt Freek. Eigenlijk heel simpel, want ook ik had veel contact met Wieco Boonstra van de evenementencommissie en ben door hem overgehaald!
Ook een duwtje van Ron Kruiswijk gaf de goede richting aan. Natuurlijk werken wij met Screen4all veel in Wijdemeren zelf, maar het enthousiasme van Wieco gaf de doorslag, aldus Freek.

Hoe is Screen4all ontstaan en wat heeft Screen4all te bieden?
Zes jaar geleden startten Maarten en ik Screen4all, en begonnen met het uithangen van schermen op locaties waar mensen even staan te wachten. Op die schermen zorgen wij voor een aantrekkelijke, efficiënte manier van adverteren, informeren en entertainen. Deze schermen hangen in winkels, horecabedrijven en sportscholen. Bijvoorbeeld in Hilversum, Loosdrecht, Maartensdijk en Laren.

Later kregen we de kans om dit uit te breiden met buitenreclamelocaties. Deze zuilen zijn prominent aanwezig op alle invalswegen van de Gemeente Wijdemeren. Er staan acht City Signs met de mogelijkheid om te adverteren met posters op A0 formaat. Twee van de zuilen zijn inmiddels voorzien van een LED scherm, uitermate geschikt voor actiematig gebruik. Wij onderscheiden ons door korte afspraken te bieden. Adverteren per week of per maand, zonder contracten of lange looptijden.

Prijsvoorbeeld (ex btw): De binnenschermen op wachtlocaties vanaf 75,- euro per maand.
De posterzuilen 90,- euro per locatie per maand.
De LED zuilen 50,- euro per week.

Wat is de ideale klant van Screen4all?
Uiteraard een tevreden klant, zegt Freek.

Is Screen4all lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Nee, alleen van Ondernemend Wijdemeren.

Waarom is Screen4all lid geworden en wat verwacht het bestuur er uit te halen?
Wij hopen naast het netwerken meer naamsbekendheid te creëren en dat we in de regio steeds meer ondernemers kunnen enthousiasmeren voor onze buitenreclame en/of narrowcasting!

Wat heeft Screen4All te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren.
Voor de leden is er in de maand maart (of april, afhankelijk van plaatsing) 15% korting.

Ambieer jij namens Sreen4all een functie in de vereniging Ondernemend Wijdemeren?
Nee, al mogen jullie het altijd vragen voor eenmalige acties. Als ik kan help ik graag natuurlijk!

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Freek Zeldenrijk / Screen4all


Iedereen doet mee – Werkgevers en participatie

By GJFdeJong,

De gemeente Wijdemeren streeft ernaar dat alle inwoners, ongeacht leeftijd, fysieke situatie of culturele achtergrond, naar vermogen deel kunnen nemen aan de arbeidsmarkt. Dit heet de inclusieve arbeidmarkt. Om dit te realiseren, werken we samen met ondernemers in onze gemeente. Vanuit de landelijke overheid wordt nogal wat verwacht van de werkgevers, op het gebied van de inclusieve arbeidsmarkt. Om de werkgevers te ondersteunen, is het WerkgeversServicepunt Gooi en Vechtstreek opgericht.

Van werkgevers wordt gevraagd dat zij werkplekken beschikbaar stellen voor mensen die economische of sociale ondersteuning nodig hebben. Bijvoorbeeld voor mensen met een beperking (lichamelijk, sociaal, verstandelijk, psychisch) voor wie het lastig is om mee te doen in de samenleving. Werkgevers zijn vaak bereid om een werkplek beschikbaar te stellen. Maar dan blijkt het een heel geregel, naast de gewone dagelijkse werkzaamheden en zitten zij met vragen. Zij kunnen hiervoor terecht bij het WerkgeversServicepunt Gooi en Vechtstreek (WSP).

WerkgeversServicepunt

Het WSP fungeert als aanspreekpunt voor vragen over ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en het werven van personeel. Daarnaast zijn de medewerkers op de hoogte over de snelveranderende wet- en regelgeving en subsidiemogelijkheden. Ook kunnen zij bemiddelen in vraag en aanbod van werk. Het WSP biedt werkgevers kosteloos deze ondersteuning. Is een kandidaat eenmaal geplaatst. Ook dan blijft het WSP betrokken.

Ondersteuning nodig?

Heeft u ondersteuning nodig, of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met het WSP via (035) 35 03 174.

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Iedereen doet mee – Werkgevers en participatie


Interview met Willem de Leeuw / Gizmo Retail b.v.

By GJFdeJong,

Op de nieuwe locatie van Gizmo Retail b.v. werden wij zeer gastvrij ontvangen door directeur
Willem de Leeuw. Een gedreven retailondernemer met passie voor elektronische gadgets en niet zomaar gadgets maar waar je ogen van open gaan!
Gert en Ramona krijgen een rondleiding in de showroom waar Willem enthousiast de gadgets laat zien van alle exclusieve merken. Met bewondering valt direct hun blik op de kwalitatieve muziekinstallaties geïnspireerd op jaren’50. Een installatie met platenspeler waar je de tijd van vroeger met de kwaliteit van nu weer in huis haalt. Hoe gaaf!

Sinds wanneer ben je lid?
In het najaar van 2014 werd ik geënthousiasmeerd om lid te worden en dat heb ik meteen gedaan. Temeer omdat ik al veel betrokken ben bij veel lokale evenementen en ik niet meer om Ondernemend Wijdemeren heen kon.

Wat voor soort onderneming heb je en waarom heb jij gekozen voor het ondernemerschap?
Gizmo Retail b.v. is een distributeur van elektronische gadgets van exclusieve merken.
Ik heb het bedrijf gekocht in 2012 van de vorige eigenaar welke gevestigd was in het Noorden van het land. In 2012 begonnen op het Noordereinde in ‘s Graveland maar eind vorig jaar zijn we verhuisd naar ons nieuwe pand op de Cannenburgerweg. Het magazijn en servicecentrum zijn gevestigd in Diemen. Verder hebben wij vier medewerkers in de buitendienst. Vanaf de overname is er een hoop veranderd, vertelt Willem; vooral in het assortiment, daarvan is 10% gebleven en de overige 90% is geheel vernieuwd. Ik ben altijd opzoek naar opvallende producten. In 1995 ben ik als zelfstandige begonnen in de consumenten elektronica branche. De keus om in 2012 Gizmo Retail b.v. over te nemen was ook opvallend in de tijd van crisis maar wij blijven continue groeien, aldus Willem. Creatief zijn, sterk voorraadbeheer, snelheid in leveren en antwoorden en een goede service maken naast onze exclusieve merken het verschil in deze tijd.

Hoe is de naam Gizmo eigenlijk ontstaan?
Heel simpel, zegt Willem. Gizmo is Latijnse woord voor Gadgets!

Wat is je ideale klant?
Mensen die vrolijk worden van het zaken doen met Gizmo Retail en tevreden zijn over ons en onze producten. En gelukkig hebben we er daar heel van!

Ben je lid van meerdere regionale bedrijfsverenigingen?
Nee, ik ben bewust lid geworden omdat ik ook hier ben gevestigd en woonachtig ben in de regio. Sterker nog, ik woon hier om de hoek! Feitelijk wil ik meer binding creëren met andere lokale ondernemers.

Wat heb je te bieden aan de vereniging en/of aan de leden van Ondernemend Wijdemeren.
Mijn “Ledenvoorledenactie” De beste prijs voor alle relatiegeschenken en kerstpakketten, wij ontzorgen u! Hoe? Bel en u zult het ervaren.

Heb je nog ideeën voor onze vereniging of zijn er zaken die je mist?
“Ik zit nog tekort bij de club om daar een oordeel over te hebben. Maar heb ik ideeën dan gaan jullie deze zeker horen”.

Ambieer je een functie in de vereniging Ondernemend Wijdemeren?
Ambiëren is niet het juiste woord, maar ik sluit helemaal niets uit.

Zou je relaties willen uitnodigen om eens een bijeenkomst bij te wonen?
“Als ik een geïnteresseerde relatie heb die dit als meerwaarde ziet zal ik dit zeer zeker doen. Echter opereer ik meer landelijk en internationaal dus mijn relaties komen in het algemeen niet uit onze regio.”

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Willem de Leeuw / Gizmo Retail b.v.


Factuurfraude is nog steeds booming business.

By GJFdeJong,

Geachte heer/mevr.

Door middel van deze brief informeren wij u over factuurfraude. Wij verzoeken u kennis te nemen van de inhoud en deze bekend te maken onder uw leden / werknemers.

Factuurfraude is nog steeds booming business.

Al meerdere keren is in de media bekend gemaakt dat ondernemers geconfronteerd worden met factuurfraude en spooknota’s. De factuur en/of spooknota wordt dan door de (onoplettende) ondernemer overgemaakt naar het vervalste rekeningnummer. Ondanks deze signalen worden ondernemers nog steeds bestookt met vervalste facturen die veel gevallen gewoon worden overgemaakt. Het gaat om vele miljoenen euro’s.

Alleen al in Midden-Nederland werden het afgelopen jaar 9 ondernemers voor meer dan een miljoen euro opgelicht. Ondernemers, medewerkers van financiële afdelingen en/of gemeenteambtenaren betalen deze vervalste rekeningen en komen er later pas achter dat er iets niet klopt. Dan zijn de vervalste rekeningen inmiddels opgeheven en kan het geld niet meer achterhaald worden.

Factuurfraude is een hardnekkig probleem en blijkbaar moeilijk te herkennen. De oplichter maakt dankbaar gebruik van de “het moet gisteren klaar zijn” cultuur, waar bijna elke onderneming last van heeft en waardoor de aandacht bij het betalingsverkeer kan verslappen. De ondernemer is en blijft echter zelf verantwoordelijk voor zijn acties.

Uit analyse van de aangiften die tot dusver bij de politie binnenkwamen bleek dat alle vervalste facturen via de post waren verzonden en waarvan, zo later bleek, het bankrekeningnummer was veranderd. Hierdoor kwamen betalingen terecht op de gewijzigde bankrekeningen en niet op de bankrekening van de leverancier. Ook zijn er gevallen bekend dat de oplichter blanco (voorbedrukt) papier met logo van het bedrijf zelf had gebruikt.

De politie doet alles, wat in haar macht ligt om de daders op te sporen, maar moet ook constateren dat ondanks het succesvol opsporen van de daders, het probleem niet minder wordt. Daders uit heel Europa houden zich hiermee bezig. Om het tij te keren en de factuurfraude te stoppen, is het nodig dat de ondernemer weet onder welke omstandigheden het gebeurt en hoe hij factuurfraude kan herkennen. Daarom wordt in deze brief gedetailleerd ingegaan op de vraag:” wat houdt factuurfraude precies in en wat kan ik doen om het te voorkomen?”.

Facturen worden onderschept.
De oplichters vissen de facturen uit de post. Dit kan gebeuren op het PostNL distributiecentrum of door de postbode tijdens zijn ronde of uit het vak van het (bedrijf) postbusnummer. Het komt ook voor dat de facturen uit de brievenbus van het bedrijf gehengeld worden. Kortom, u doet uw facturen op de post en op de een of andere manier worden die dan onderschept voordat deze bij uw klanten terechtkomen.

Uw rekeningnummer wordt veranderd. Uw onderschepte facturen worden m.a.w. professioneel bewerkt in die zin dat uw rekeningnummer gewist en vervangen wordt door dat van de oplichters. Uw klant die dat niet merkt, maakt het geld over naar de verkeerde rekening. Onfortuinlijk natuurlijk, want u heeft uw geld niet en uw klant wil of kan niet zomaar nog een keer aan u betalen. De wijzigingen worden op verschillende manieren aangebracht. Soms wordt de originele factuur ingescand en met speciale software bewerkt waardoor het mogelijk is een ander rekeningnummer onzichtbaar over het originele nummer te plakken. Soms hebben de oplichters op de een of andere manier blanco postpapier van het bedrijf in handen gekregen. In andere gevallen wordt een begeleidende brief bijgevoegd (in de Engelse taal) waarop is aangegeven dat het rekeningnummer is gewijzigd en in een aantal gevallen worden de facturen van een stempel voorzien waarmee wordt aangegeven dat het rekeningnummer is gewijzigd.

Ook omgekeerd mogelijk!
U betaalt een leverancier en pas later blijkt dat zijn factuur onderschept is. U heeft dan op een verkeerde rekening betaald. Uw leverancier is dan niet betaald en kan dus eisen dat u ‘opnieuw’ betaalt, zij het uiteraard dan op de juiste rekening.

Vooral aannemers worden gedupeerd.
Het lijkt erop dat ‘aannemers’ een gewilde doelgroep is voor de oplichters. Wellicht is dat zo omdat die veelal grote bedragen factureren aan voornamelijk ‘eenmalige klanten’.

Tip aan debiteuren.
Wees vooral alert bij de betaling van de eerste factuur van een ondernemer / aannemer. Het rekeningnummer van die ondernemer / aannemer zit dan nog niet in uw betaalsysteem. Er kan dus nog een verkeerde link gelegd worden tussen de begunstigde die u ingeeft en het vervalste rekeningnummer. Dit geldt natuurlijk voor elke eerste nieuwe leverancier.

Moeten banken die link niet checken?
In het verleden waren banken inderdaad verplicht om het rekeningnummer en de tenaamgestelde te checken. Bleek dan achteraf dat die link niet klopte, dan kon u tot voor kort eisen dat de bank uw geld terugstortte. Met de invoering van IBAN geldt dat niet meer. M.a.w. u kunt het nu uw bank niet meer verwijten. Welke naam u opgeeft, maakt geen verschil meer. De bank moet er alleen voor zorgen dat het geld terechtkomt op de opgegeven rekening. Dat het rekeningnummer vervalst werd, kunt u de bank niet verwijten.

Van wie is die ‘valse’ rekening?
De bank moet u natuurlijk wel kunnen vertellen wie de tenaamgestelde was van die rekening, maar dat is dan ook alles. Andere persoonlijke gegevens zoals achtergrond, strafblad, enz., mogen banken niet opvragen en ook niet registreren. De banken kunnen zich echter wel verbeteren door scherper te zijn bij het openen van rekeningen op basis van mogelijk gebruikte vervalste (Europese) identiteitsbewijzen.

Vermijdt problemen, pas uw workflow aan.

Voor de leverancier:

  1. Verstuur uw factuur (ook) digitaal
  2. Lukt dat niet, breng dan de factuur zelf naar het postkantoor en laat het niet ophalen.
  3. Spreek met de klant af op welk rekeningnummer hij moet betalen. Dat kan bv aangegeven worden via email.
  4. Op de factuur kan in de vrije tekst het rekeningnummer worden herhaald.

Voor de afnemer (debiteuren)

  1. Check altijd het rekeningnummer. Is het rekeningnummer gewijzigd? Raadpleeg dan eerst uw leverancier voordat u de rekening betaalt en/of de wijziging doorvoert in de financiële administratie (betaalsysteem).
  2. Vraag om de factuur door te mailen. Komt het een en ander niet overeen of heeft u niets om mee te vergelijken, vraag dan voor alle zekerheid om de factuur door te mailen. Die elektronische post kan niet onderschept worden. Blijkt dat het nummer op de papieren factuur vervalst werd, dan weet u hoe laat het is.
  3. Controleer of de afzender van een verdachte factuur staat vermeld bij het    

Steunpunt Acquisitiefraude

O.Lammers.

Teamleider Finec.

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Factuurfraude is nog steeds booming business.


Facebook pagina

By GJFdeJong,

Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan op Facebook en blijf up-to-date met het laatste nieuws over onze leden, bijeenkomsten en evenementen.

facebook

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Facebook pagina


Interview met John Singstra / TDC ’t Gooi BV

By GJFdeJong,

Achtergrond:
John Singstra: ,,TDC is opgericht in augustus 1983 in Weesp. In 1996 zijn we verhuist naar ‘s-Graveland waar we centraler in ons verzorgingsgebied zitten.”

logo

 

Waarom een eigen bedrijf?
,,We zijn in dertig jaar gegroeid tot elf man personeel. In al die jaren hebben we hele mooie en ook beroerde tijden meegemaakt. Als je echter eenmaal voor jezelf bent begonnen geef je niet op in beroerde tijden en geniet je met z’n allen van de goede tijden. Met onze hechte ploeg is het doorgaans heel plezierig werken en zou ik dit team niet willen missen.”

tdc-foto

 

Wat is uw binding met (ondernemend) Wijdemeren?
,,Die blijkt uit het feit dat we inmiddels een groot deel van de bedrijfswagengebruikers tot onze klanten mogen rekenen. Dat is ook wel logisch, want waarom zou je verder zoeken als je het binnen onze eigen gemeente kunt vinden. Ook wij proberen datgene wat we inkopen/uitbesteden zoveel mogelijk binnen Wijdemeren en onze klantenkring te doen.”

Wat verwacht u van het OW-lidmaatschap?
,,Elkaar en de vereniging informeren en helpen bij gezamenlijke zaken zoals bijvoorbeeld gemeentelijke besluitvormingen en wetgevingen. Samen kunnen we heel veel, alleen een heel stuk minder!”

Bedrijf /naw gegevens:
Bedrijfsnaam: TDC ’t Gooi BV – Bedrijfswagens
Contactpersoon: John Singstra
Cannenburgerweg 30a
1243 JE ‘s-Graveland
035-6569696
info@tdcgooi.nl
www.tdcgooi.nl

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met John Singstra / TDC ’t Gooi BV


Interview met Marc Beenen / Beenen Fotografie

By GJFdeJong,

Achtergrond: ,,Mijn eenmansbedrijf Beenen Fotografie bestaat ruim 21 jaar. Na een opleiding op de school voor Fotografie in Den Haag ben ik 8 jaar werkzaam geweest in diverse fotostudioís als reclamefotograaf. In 1989 werd het tijd voor een nieuwe uitdaging en ben ik begonnen als zelfstandig fotograaf. Mijn vader was eigenaar van een reclameburo in Kortenhoef en dat werd dan ook mijn eerste klant. Al snel volgden er meer in de regio.”

Specialisaties: ,,Ik ben gespecialiseerd in bedrijfs- en reclamefotografie (product, culinair, architectuur, beeldbewerking) voor brochures en websites. Verder werk ik als freelance fotograaf voor diverse retailstudioís in het land en als buitensportinstructeur voor twee Belgische outdoorbedrijven.”

marcVerwachtingen van het OW ,,Het OW lijkt me een prima platform om met andere ondernemers in Wijdemeren in contact te komen en daar zakelijke gedachten mee uit te wisselen. En wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen….”

Marc Beenen
Beenen Fotografie
Distelmeent 28
1218 AH HILVERSUM
Gsm: 0653332005
E-mail; beenen.fot@kpnmail.nl

  Filed under:
  Comments: Reacties uitgeschakeld voor Interview met Marc Beenen / Beenen Fotografie