Ondernemend Hilversum
Met meer dan 20 jaar ervaring in office- en organisatiemanagement, ondersteunen wij op locatie en op afstand ondernemers, managers en teams die voelen dat hun bedrijfsvoering beter kan.
Dat doen wij door daadwerkelijk (desgewenst op interim basis op de werkvloer) inzicht en mogelijkheden aan te reiken, zodat direct hulp kan worden geboden en toegevoegde waarde kan worden gecreëerd. Wanneer daartoe aanleiding is kan een beroep worden gedaan op gekwalificeerde partners binnen ons netwerk die betrouwbaar, transparant, onafhankelijk en vakkundig zijn, maar bovenal met scherpe tarieven werken.
U onderneemt en wij maken het LEUK!
Ramona Poort
In juli 2007 ben ik mijn eerste bedrijf begonnen op het Mediapark in Hilversum genaamd Teletime Services B.V. en dat groeide uit tot een succesvolle formule, namelijk dienstverlening op basis van flexibele behoefte in telefonische bereikbaarheid, secretariële ondersteuning en administratie. Medio 2011 zag ik een kans om de formule uit te breiden met FlexOffice Nederland B.V. Transparant zoeken, vinden en boeken op landelijk niveau van kantoorruimte, flex- werkplekken en vergaderruimtes. De complete dienstverlening was niet alleen innovatief maar sloot ook perfect aan op de behoeften van vele ondernemers.
Mijn missie, “het pionieren en goede concepten uitwerken”. Ik heb de keuze gemaakt om zelfstandig, op interim basis, bij bedrijven werkzaamheden uit te voeren op het gebied van office- en organisatiemanagement. Omdat ik het maatschappelijk van belang vind, dat ondernemerschap gestimuleerd wordt, zet ik mij in voor zowel jonge als lokale ondernemers.
Dat doe ik door te zorgen voor onder meer kennisoverdracht en jong en oud te verbinden. Daartoe worden events georganiseerd met als doel een maatschappelijk ondernemersplatform te creëren waar verschillende informatieve onderwerpen aan bod komen.
Het verbinden en ondersteunen van ondernemers en bedrijven zie ik als mijn passie en eigen specialisme: Ondernemend Hilversum!
Hartelijke groeten,
Ramona Poort